“Lezzetinden emin olduğunuz ürünlerinizin, fotoğrafları da aynı lezzeti vermelidir” ilkesinden yola çıkarak, gıda ürünlerinin tanıtımlarında, fotoğraf çekiminin önemini bilerek hareket ediyoruz.
Gıda fotoğrafçılığında, ürünün ya da ürünlerin, son kullanıcıya tanıtılmasında, ürünün özeliklerinin ön plana çıkarılması ve vurgulanmak istenen fikir, duygu veya mesajın doğru lanse edilmesi gibi ayrıntıları da, gıda fotoğrafçısı detaylı olarak işler.
Gıda fotoğrafı çekimi sırasında, doğru ışık, çekim mesafesi, fon renkleri ve diğer temel bileşenler de fotoğrafçı tarafından detaylandırılarak, fotoğraf çekimi gerçekleştirilir.
Demo çekimler ile başlanacak ilk gıda fotoğraf çekimleri, demo çekimlerin ve gıda özelliklerinin neticesinde asıl çekimler başlar.
Gıda fotoğraf çekimleri tamamlandıktan sonra, fotoğraflar dijital işleme aşamasına gelir. Bu aşamada, renk, doku, keskinlik gibi temel öğeler düzenlenerek, reklam aşamasına hazır hale gelir.